luni, 21 noiembrie 2011

Indreptarea parului permanenta...mit saurealitate ?

E ceva obisnuit,daca ai parul cret il vrei drept si invers:)).Am auzit de un procedeu de indreptare a parului permaneta care te ajuta sa ai parul drept de la 4 pana la 6 luni,mi se pare o minune sa nu mai folosesc placa 6 luni si sa am parul drept.Pretul variaza intre 150 de lei (la un salon) si 700 lei (la altul) pentru un par de lungime medie..Acum nu stiu daca e adevarat:-s...maine ma conving.Sunt foarte curioasa si sper sa nu imi arda parul:-S.Voi a-ti incercat?Sunteti multumite de rezultat?

5 comentarii:

  1. Am auzit numai lucruri nasoale de aceasta procedura. Stiu ca se pot face cu mai multe solutii, nu numai cu una, dar de la toate mai devreme sau mai tarziu o sa-ti cada parul foarte mult. Nu iti recomand. Si eu odata imi doream acest lucru si m-am documentat destul de bine si m-am razgandit.

    RăspundețiȘtergere
  2. am auzit de aceasta procedura dar si asa am parul foarte rar si nu stiu daca ar mai rezista si eu foloseam acum doi ani placa incontinuu de mi-am zapacit parul (desi nu am parul cret dar are tendinta sa se onduleze)si acum incerc sa o tin departe de par (doar la ocazii o mai folosesc )sunt solutii cum zice si delia (eu una folosesc crema pentru finisarea parului ondulat de la Kallos )http://camyideas.blogspot.com/2011/08/review-kallos-crema-pentru-finisarea.html (facusem un review)sper ca nu am vb prea mult si daca incerci solutia permanenta sa ne anunti :*

    RăspundețiȘtergere
  3. @ camy: da azi:-s,am sa postez poze cu rezultatele.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ciubotaru Alina:eu chiar imi doresc parul drept...produsele de la wella pt indreptat am citit ca strica parul.Acum nu stiu,parca mie putin frica :-s

    RăspundețiȘtergere
  5. Delia ce vrajeala aiiii:* :)))))))) :* In sfarsit ...ai pus si poza cu paruuul..abia astept sa te vad maine....

    Si fetele carora le este frica sa dea fuguta la salon .. puteti sa intrebati la orice magazin de produse pentru ingrijirea parului (ser pentru intins parul)... Medoda asta o voi incerca cat de cuuurand ;;) ! O seara buuuna

    RăspundețiȘtergere